Пошуковий запит: (<.>A=Удовіченко Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Удовіченко Г. М. Діагностика ефективності реалізації технології формування предметних компетентностей студентів [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_1_20
|
2. |
Удовіченко Г. М. Концептуальні положення формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Т. 215, Вип. 203. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2013_215_203_7
|
3. |
Удовіченко Г. М. Місце когнітивної лінгвістики в сучасному мовознавстві [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Філологія. Мовознавство. - 2014. - Т. 221, Вип. 209. - С. 103-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufm_2014_221_209_23
|
4. |
Удовіченко Г. М. Актуальна та потенційна дидактична кваліфікованість як основа визначення предметних компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2013. - Вип. 31. - С. 306-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_31_46
|
5. |
Удовіченко Г. Реалізація положень системного підходу у контексті формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. Удовіченко // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_14
|
6. |
Удовіченко Г. М. Особливості відтворення міфологічних реалій в англійському перекладі драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня" [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Записки з романо-германської філології. - 2016. - Вип. 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2016_2_13
|
7. |
Удовіченко Г. М. Сучасний контекст формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 45. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_45_23
|
8. |
Удовіченко Г. М. Структурно-семантичний аналіз оригіналу сонету 131 В. Шекспіра [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Мова. - 2017. - № 28. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2017_28_24 Мета роботи - визначити підходи до вивчення творчості В. Шекспіра та аналізу літературного тексту, проаналізувати сонет 131 В. Шекспіра та встановити його структурно-семантичні особливості. Вивчено проблему різних наукових підходів до вивчення творів Шекспіра та аналізу первинних текстів. Вирішення поставлених завдань здійснено за допомогою таких методів, як структурний і семантичний аналіз, метод порівняння стилістичних явищ. Проведено структурно-семантичний аналіз оригіналу сонету 131 В. Шекспіра, розглянуто зовнішню та внутрішню структуру 131-го сонету, зроблено його підрядковий переклад. Встановлено використання 12 архаїзмів і 12 стилістичних прийомів, з яких В. Шекспір найчастіше застосовував метафору, рідше - порівняння та гіперболу, та ще рідше епітети й алітерацію.
|
9. |
Остапенко С. А. Порівняльний аналіз поетичних перекладів сонету 131 В. Шекспіра українською мовою [Електронний ресурс] / С. А. Остапенко, Г. М. Удовіченко // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2017. - Вип. 14. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2017_14_8
|
10. |
Малихін О. В. Ресурсний підхід до проектування освітнього процесу університету [Електронний ресурс] / О. В. Малихін, Г. М. Удовіченко // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2017. - Вип. 15. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2017_15_4
|
11. |
Удовіченко Г. М. Дидактичний контекст процесу вивчення студентами гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2016. - Вип. 13. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2016_13_4
|
12. |
Удовіченко Г. М. Генеза становлення поняття "реалія" у сучасному перекладознавстві [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2016. - Вип. 12. - С. 52-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2016_12_9
|
13. |
Удовіченко Г. М. Лінгвокультурний підхід до вивчення мови [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2016. - Вип. 42. - С. 196-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2016_42_48
|
14. |
Удовіченко Г. М. Мовний знак як засіб об’єктивації людської свідомості [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. : Філологічні науки (мовознавство). - 2019. - № 12. - С. 229-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvddpufm_2019_12_49
|
15. |
Удовіченко Г. М. Психолого-педагогічне розуміння понять професійної та професійно-педагогічної компетентності [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 359–364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_1_61
|
16. |
Удовіченко Г. М. Аналіз вираження концептів "розум/wit" та "дурість/stupidity" через фразеологічні одиниці мови [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Філологічні науки. - 2016. - № 2. - С. 253–259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2016_2_39
|
17. |
Удовіченко Г. М. Визначеність/невизначеність як граматична і як прихована функціонально-семантична категорія [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Філологічні науки. - 2019. - № 1. - С. 316–322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2019_1_36
|
18. |
Удовіченко Г. М. Маєткові реалії в лексико-семантичній системі мови [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Філологічні науки. - 2020. - № 2. - С. 246–253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2020_2_28
|
19. |
Удовіченко Г. М. Мова художнього твору як предмет мовностилістичного дослідження [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко, М. О. Куц // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. - 2021. - № 1. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_fi_2021_1_26
|
20. |
Удовіченко Г. М. Теоретичний аналіз визначення категорій компетенція та компетентність [Електронний ресурс] / Г. М. Удовіченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 245-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_36 Проаналізовано різні підходи вчених до визначення компетентнісного підходу, категорій компетентності, компетенцій. Узагальнено підходи щодо визначення та теоретичного обгрунтування змісту понять «компетентність» та «компетенція» як актуальної педагогічної проблеми. Зроблено висновок, що компетентнісний підхід мусить поєднати освіту та вимоги сучасного життя, де утверджуються такі суспільно значущі цінності, як свобода вибору, творчий продукт, життєвий досвід.Проанализированы разные подходы ученых к определению компетентностного подхода, категорий компетентности, компетенций. Обобщены подходы к определению и теоретическому обоснованию содержания понятий «компетентность» и «компетенция» как актуальной педагогической проблемы. Сделан вывод, что компетентностный подход должен соединять образование и требования современной жизни, где утверждаются такие общественно значимые ценности, как свобода выбора, творческий продукт, жизненный опыт.
|
| |